Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2011 00:58 - Клуб Адреналин се уплаши от Истината
Автор: bungyadrenalin Категория: Спорт   
Прочетен: 4202 Коментари: 0 Гласове:
0



Клуб Адреналин се уплаши от Истината, защо ???

Четях facebook страницата им и се чудех как може толкова ниско да паднат Клуб Адреналин и приятели ( За приятелите разбирам нали трябва да се подкрепяме ).
Не им стигна, че физически ме нараниха, а решиха да го направят и психически. Решиха да ме обиждат по какъв ли не начин ( знойна мадама, кифличка, неподготвена, невежа и малоумна ) защо?

Защото съм публикувала истината за това какво се случи с мен. Защо истината ви плаши? В моя разказ няма нито една лъжа. За разлика от разказите, отговорите и закачките на Г-н Адреналин.  В предния пост ви обясних какво лъже и има видео как го прави. Сега ще отговоря и на другите му лъжи и разни други измислици премислици от г-н Адреналин и компания.

Започвам с отговор на най-голямата лъжа.

Спортен клуб Адреналин :
Интересното в случая, е че щом толкова я боли, защо е отишла в Пирогов, чак вечерта към 20 - 21 часа, след като е скочила втора или трета, т.е. към 10 - 11 ч.???? Това също го премълчават!

Лъжа. Бях в Пирогов около 13:45-14:15 не помня точно. След чакане и прегледи ми направиха снимка на крака в 15:28 ( на снимката си пише часа) след още чакане и подготовка операцията ми започна към 17 :00 -18 :00 и завърши около 19:00 часа ( всичко го има описано в болницата) .Скочих втора т.е. към 12.00 часа тръгнах от Витиня и добре че го направих, защото инструкторите ми казаха да стоя, за да си почивам в колата!!! Това, което пишете е абсурдно! Нищо не съм премълчала тук става въпрос за подробности които щяха да удължат разказа.

Спортен клуб Адреналин :
Твърди се, че сме счупили нечии крак и тъй като не се крием го публикуваме!!!

Вие наистина ми счупихте крака, лошото е че знаете защо и как, но разбира се не бихте го признали. В интервюто си по BBT през цялото време уверявате хората,че това е най-безопасния спорт - е да ама НЕ. А защо не публикувахте нищо 3 месеца, а го направихте чак 4 дена след като аз го публикувах тук?

Спортен клуб Адреналин :
Колкото дали е вярно, винаги има две истини, да счупен и е крака, но не сме наясно дали това е станало при нас или тръгвайки си от моста, същата травма може да се получи, ако стъпиш накриво слизайки от тротоара или по стъл...би. Твърде емоционално е подходила, по описване на случая. Майтапите и доброто настроение, което се опитваме да поддържаме по време на нашите мероприятия, ги е пречупила през нейната призма в трагикомичен сценарий. Няколко пъти ги молихме да ни дадат филмчетата и снимките от скока за да се опитаме, пак повтарям, ако причината е в нас, да разберем как е станало. Никога не сме се крили и ние ги потърсихме и отидохме до Пирогов

Лъжа. Не се само се твърди, но и вие много добре знаете, че е така ще цитирам какво казахте когато дойдохте да ме видите в Пирогов „ Нямаше да съм тук, ако не признавахме грешката си и смятам да говоря с лекаря за да разбера как се е случило“.
Според лекаря, който ме оперира тази травма няма как да се получи от обикновено падане или стъпване накриво цитарам го „ Личи си, че счупването се е получило от голямо напрежение“ Аз съм сигурна , че ако сте говорили с лекаря, както възнамерявахте щяхте да знаете истината и не виждам защо се правите на недочул. Вие имате епикризата която ви дадох и в нея ясно пише, че травмата е от бънджи.

Спортен клуб Адреналин :
След случая им предложихме два варианта (за повече не се сетихме, а и мисля, че няма :-), а и те не предложиха (освен, че ни изнудваха за повече пари). Вариант 1 - ние да си изпълним условията по декларацията (публикувана е като снимка на с...тената), т.е. да получат 1000 лв. и да подпишем двустранно споразумение, че няма да имат повече претенции към нас (без да се доказва дали е счупен при скока или някъде другаде) и вариант 2 - да ни съдят. Те останаха да мислят, а ние чакаме да решат. Затова не сме се и чували, както пише Симона, макар, че не споменава никъде, че ни се обажда някой без да се представи, за да ни се кара и заплашва. Декларираме, че НИКОГА не сме подхождали агресивно към случая и съвсем спокойни изтърпяхме всички упреци, истерии, обвинения.....Извинихме се за случилото се и се опитахме да разрешим неприятната ситуация, но........

Значи ако наричате изнудване това, че майка ми ви помоли, когато бяхме в офиса ви да поемете минималните разходи по лечението 1500лв, защото е учителка и за да ме лекува ви попита дали трябва да тегли кредит? Значи да изнудвахме ви, а вие се скрихте зад една бележка (декларация)... Или приехте за изнудване думите на сестра ми, че ако отделите по-малко от 1 стотинка от всичките ваши 60 000 скока ще поемете (въпросните 500лв за които твърдите, че сме ви изнудвали)

А варинта със съденето ще ви цитирам "А то нали знаете как е в България ще се съдим 5-6 години, а и вие сте подписали декларация“.......говорихте и още някакви работи, който бяха с цел да ни убедите колко по-добре е да вземем парите отколкото да ви съдим.


Когато прочетох въпросната декларацията, която ми дадохте за въпросните 1000 лв и видях „ Че нямам право да оповестявам публично за случилият се с мен инцидент ( медиите и интернет) , а ако го направя нося наказателна отговорност“ се отказах от парите.

Затова не подписах тази декларация, а ви казах, че ще чакам истинската застраховка колкото и да се забави ( защото вие през цялото време твърдяхте, че имам истинска застраховка , но тя идвала бавно и било по добре да ми платите вие, че било сложно и т.н., а в последствие казахте, че съм нямала застраховка от застраховател не знам увъртях се в лъжите ви )

И пак да кажа не ми е за тъпите пари, даже не искам да ги коментирам, но просто не мога да да не кажа, че постъпихте неморално и нечовешки, а най-неприятно е твърдението че сме ви изнудвали. Много по-лесно щеше да бъде да взема тези пари и да не се занимавам, както най-вероятно са направили доста хора преди мен .

А за това, че не сме се чували доколкото помня ВИЕ ОБЕЩАХТЕ че след като говорите с колегите си за истинската застраховка ще ми звънете......................така и не го направихте.

АЗ СЪЩО ДЕКЛАРИРАМ ЧЕ НИТО МАЙКА МИ НИТО БАЩА МИ СА ПОДХОДИЛИ С ВАС ИСТЕРИЧНО, АГРЕСИВНО ИЛИ СА ВИ ЗАПЛАШВАЛИ, КАКТО И НИКОЙ НЕ ВИ Е ЗВЪНЯЛ И ЗАПЛАШВАЛ.

Спортен клуб Адреналин :
Всъщност, ако трябва да бъдем честни, сестрата на Симона, нямаме честта да я познаваме, ни заплаши, че ще направи всичко възможно да ни злепостави и, цитираме: да спаси максимално много хора да не си счупят краката при нас, ние и отговорихме: че може да започне акция против карането на ски и ще спаси повече крака, да не говорим, че на ски пистите всяка година има по няколко нещастни случаи!

Казах на сестра ми за въпросното споразумение и това, че не плащате толкова за проблема с карака ми, а за това да си мълча и ако проговоря ще ме съдите. Тогава решихме да не подписваме и сестра ми каза, че ако можем да предупредим и да спасим краката на други хора е по добре да не взимам парите.

Спортен клуб Адреналин :
сестрата на Симона няколко пъти ни увери, че парите не ги касаят, само и само, за да направят всичко възможно да ни злепоставят и го правят по този, според нас глупав начин, смятате ли, че ако се крием и не искам...е да помогнем, щяхме да си постнем на стената този линк? Дори се бяха оплакали в господари на ефира, за да правят сензации. Те не сметнаха за необходимо да се занимават с този случай, поради простата причина, че ние сме си в правото! И в отговор на въпроса за 500лв., и че нямаше да се стигне дотук, ще кажем какви са и доводите за да откаже парите. В споразумението, което по-горе споменахме, има точка за конфеденциалност, т.е. дори да си беше взела парите, те пак искат да стигнат ДОТУК!!!!!!!!!!!

Сега ще ви обясня гн. Малджиев и четете много внимателно.
Стигнахме ДОТУК не за да ви злепоставим, кажете ми защо пиша това 3 месеца по късно ?
Ако си спомняте вие ни ОБЕЩАХТЕ, че ще публукувате във вашият сайт, за случилото се за да предупредите хората, че може да се случи нещо подобно ( може да ми се подигравате колкото си искате, но аз вярвах на 100 % че не може да ми се случи нищо, имах ви пълно доверие)

Вместо да изпълните обещанието си, вие се появихте по телевизия ВВТ и твърдяхте, че освен леки драскотини и охлузвания ( говоря за бънджи) едва ли не няма други инциденти.

Затова направих този блог, за да ПРЕДУПРЕДЯ ДРУГИ НАИВНИ ХОРА, такива които четат и вярват на лъжите ви.

КАЖЕТЕ гн. Малджиев какви други инциденти освен мен е имало? Да не се появи още някой като мен? Или май е по правилно да попитам има ли други които са твърдели, че вие сте им причинили травма говоря за бънджи скок непрофесионално?

А причината да постнете това е елементарна. Искате да докажете, че не се криете, но защо не СЪОБЩИХТЕ никъде преди това, че има такъв инцидент или че някой ви изнудва и заплашва? А го поствате няколко дни след след като създадох блога?

Спортен клуб Адреналин :
незнаем, точно какво целят, но всеки има право на мнение и да го споделя навсякъде. Не се крием, обнародвахме случая, доколко ни е възможно, не трием коментари и бихме отговорили на всеки. Чакаме следващата им стъпка! Интересното в случая е, защо трият коментарите под БЛОГА им? Чакат само такива в тяхна полза ли? Все пак това е дискусия..........!

Нищо не целя просто искам истината да излезе и това е, а не както вие ме изкарвате „някаква търсеща популярност „ такава популярност на никой не пожелавам.

Много хора не осъзнават колко им помагам в момента, защото съм сигурна, че няма повече да постъпите така с някой пострадал, както постъпихте с мен и се надявам да работите с повече внимание, за да докажете, че не съм права.

Относно коментарите в Блога откъде знаете, че ги трия, а сетих се защото ми писахте вие поне 2 пъти глупости и ваши много близки хора които ме наричаха замъглена и злобна...

Спортен клуб Адреналин :
Ние все още се питаме, защо неможе да се коментира в БЛОГа им и защо трият всичко, не е ли малко странно, след като смятат, че са прави, защо избягват диспута!?!?!?!?!

Защото коментарите изглеждат същите като при вас, мазно измъкващи се как всичко е нормално или агресивни с обиди. Коментари от г-н Адреналин и компания. Имам и коментари на хора които ме подкрепят, но на този етап няма да публикувам нищо.
Разговора при вас изглежда по следния начин - сам се питам сам си отговарям. Характерното е как постоянно се харесвате един друг което ме развесели. Ако случайно се появи случаен човек, който задава нормални въпроси отговарящи на разказа и случката или ме защити проблема бързо се решава с малко нападки и бързо го отказвате. Добре надделяхте във вашия Facebook. Същия ефект мога да го постигна тук, сама  да си пиша и сама да си отговарям аз и няколко мои приятели. Но това не е направено.

Ето го линка към вашите коментари, същите каквито ми пратихте на мен. Нека хората да четат и да си преценяват всеки за себе си.
www.facebook.com/ Klub Adrenalin

Друг въпрос към г-н Малджиев има ли ограничения в килограмите на скачащите (минимални). Имали ли сте клиент който е бил под 45кг., и на който сте казали да не скача защото е лек и е опасно (говорим за човек без здравословни проблеми)?

Съгласна съм с всички вас които казахте, че мога да се нараня докато гледам телевизия, че мога да се нараня докато играя шах, докато ходя, докато шофирам.

Да знам това, но какво да направя, че ми се случи при скок с бънджи и нямам ли право според вас да разкажа това?

А за всички скачащи продължавайте кефете се нямам нищо против, просто внимавайте с избора на спортния клуб и знайте, че каквото и да ви се случи е по ВАША вина! Това което се случи знам, че не е било нарочно, но причина има и само Адреналин я знаят въпреки, че не си признават......и имено това ме обижда от страх да не уронят репутацията си са ГОТОВИ ДА ЛЪЖАТ вместо да коригират грешките си......




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bungyadrenalin
Категория: Спорт
Прочетен: 63426
Постинги: 3
Коментари: 2
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031